Skip to main content

تحليل ها و پيام ها

Go Search
صفحه نخست
خبرونه
تحليل ها و پيام ها
آثار علمی و تحقیقی (حبیبه)
مرکز دیجیتال سازی کتب
مدیریت تحلیل ها و اخبار
قاموس کبیر افغانستان
  
افغان جرمن آنلاین > تحليل ها و پيام ها > اطلاعیه > قابل توجه هم میهنان وطن پرست، ...و بازهم خاطرۀ رقت بار کودتای ویرانگر ثور  

اطلاعیه: قابل توجه هم میهنان وطن پرست، ...و بازهم خاطرۀ رقت بار کودتای ویرانگر ثور

Title

قابل توجه هم میهنان وطن پرست، ...و بازهم خاطرۀ رقت بار کودتای ویرانگر ثور

Body

هفت ثور مطابق 27 اپریل روز کودتای ننگین خلق و پرچم در افغانستان و سر آغاز بدبختی و فلاکت مردم
قابل توجه هم میهنان وطن پرست، و عاشق افغانستان و مردم آن،
روز دوشنبه هفتم ثور مطابق 27 اپریل است. سی و هفت سال قبل روز شومی در تأریخ و زندگی باشندگان افغانستان بود. تعدادی از فرزندان ناخلف این سرزمین به یاری دشمن دین و به نفع یک کشور اجنبی و دشمن آزادی و دیموکراسی (اتحاد «به اصطلاح» جماهیر اشتراکیۀ شوروی) با حمله از هوا و زمین با همکاری خائنانۀ عده ای از صاحب منصبان افغان فروخته شده و نوکر و فرهنگیان و نویسندگان خریداری شده از طرف دشمن، دولت قانونی افغانستان را با کشتار بیشمار جوانان با شرف اردو و گارد جمهوری که از آزادی و شرف کشور شان دفاع می کردند، سقوط دادند.
نور محمد تره کی، حفیظ الله امین، ببرک کارمل، نجیب الله و همه هواخواهان و طرفداران و همدستان بی ایمان و خائن شان برده وار و غلام صفت در خدمت شوروی در آمدند و دوستی با شوروی محک وطن دوستی قرار گرفت. هر کی این حلقۀ منحوث غلامی را قبول نداشت دشمن پنداشته شده و باید کشته می شد و یا در سلول های مفلوک زندان پلچرخی فرسوده می شد. ولی انفلاقیون بر کرسی های خدمت به باداران شوروی شان و سجده به لینن و ستالین به کار و کشتار آغاز کرده و بر گرُده هایی مردم سوار گشتند، شورای انقلابی شان با افتخار در لیست قاتلان این ملت برای ابد ثبت گشتند.
واقعات ناگوار، قتل ها و خون ریزی های متواترِ، محبوس کردن ها، بی ناموسی ها و بی عزتی های مردم شریف کشور را چنان عملی نمودند که دست هر متجاوز را از عقب بستند. از آن به بعد ما و شما تا امروز شاهد تداوم همان جنایاتی هستیم که کودتا چیان ثور (غویی) سر آغاز آن بودند. و این هم مبرهن است که تنظیم های به اصطلاح مجاهدین، طالبان و دزدان دارایی های عامه، همه و همه اولاد های همین دونان و وطن فروشان اند.
بنا بر آن بدین وسیله از همه نویسندگان قلم بدست که قلم، فکر و عمل شان در خدمت آن نظام کودتایی ویرانگر قرار نگرفته و آلوده نشده باشد و از همه شعرای میهن پرست افغان آرزو می رود مقالات، اشعار، نوشته ها، گزارشات، خاطره ها، عکسها و هر چه می توانند الی پس فردا یکشنبه 26 اپریل تا ساعت 24 شب وقت اروپای غرب به پورتال افغان جرمن آنلاین بفرستند تا با کمک و توجه کارکنان عزیز این پورتال وزین نشر شده و ثبت تأریخ گردد و توضیحی به نسل امروز و درسی به آیندگان باشد.
 
با سپاس و تشکر فراوان

Expires

4/27/2015 12:00 AM